زمان اعلام نتایج آزمون وکالت95
درباره سایت


به سایت گروه دانشکده حقوق خوش آمدید.مطالب مندرج در این وبگاه جهت استفاده فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته حقوق طراحی و مختص به تحقیقات و مطالب درسی در مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری بوده و به هیچ حزب یا گروهی وابسته نمیباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 1217
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 2

logo-samandehi

تماس با ما

طی مصاحبه ای که سایت کافه حقوق با سازمان سنجش برقرار کرد سازمان سنجش اعلام کرد که نتایج نهایی آزمون وکالت در آخر این هفته و نهایتا اوایل هفته آینده اعلام می شود. اما سعی بر این است که در همین هفته نتایج اعلام شود و قطعا قبل از انتشار نتایج نهایی اطلاعیه ای در سایت سازمان منتشر خواهد شد.

طی مصاحبه ای که خبرنگار کافه حقوق با روابط عمومی سازمان سنجش برقرار کرد این سازمان اعلام کرد که نتایج نهایی آزمون وکالت در آخر این هفته و نهایتا اوایل هفته آینده اعلام می شود. اما سعی بر این است که در همین هفته نتایج اعلام شود و قطعا قبل از انتشار نتایج نهایی اطلاعیه ای در سایت سازمان منتشر خواهد شد.

در بخش دیگری در مورد مصاحبه آقای کشاورز در مورد این که فرمودند: «نتایج پس از تایید کسانی که به عنوان سهمیه ایثارگران قرار است اسامی شان اعلام شود، از سوی نهادهای ذی صلاح اسامی شان تایید شود چرا که بعد از اعلام نتایج بازنگری در این خصوص امکان پذیر نخواهد بود» گفت: این ها روال اداری آزمون ها می باشد و قطعا پس از گذراندن این روال نتایج اعلام خواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش در مورد اعتراضات مختلفی که در مورد پاسخنامه آزمون وکالت در بین اساتید و موسسات بوجود آمده و این که تاکنون تغییری در پاسخنامه سوالات بوجود آمده است یا خیر افزود:

خیر کلید سوالات مساله ای هست که مربوط به کانون وکلا می باشد و تاکنون ابلاغی در خصوص تغییر کلید سوالات به دست ما نرسیده است. در این مورد ما تابع نظر کانون وکلا می باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب